A5 Avant stanowi idealne odzwierciedlenie filozofii sportowej elegancji w wydaniu Audi. Wszechstronność, nowy design we wnętrzu,mocne jednostki napędowe oraz cyfrowa koncepcja obsługi samochodu czynią go efektownym, aspirującym do klasy premium choć cena pozostaje umiarkowana a możliwości atrakcyjnego finansowania dodatkowo ułatwiają pozyskanie auta.
Najnowsza odsłona modelu Audi A5 Avant łączy w sobie najlepsze cechy niemieckiej inżynierii. Jest to samochód tak praktyczny jak i stylowy. Wydajny, przestronny a zarazem uwidaczniający sportowe akcenty oraz luksusowe rozwiązania. Do tego dochodzą jeszcze futurystyczna architektura elektroniki oraz możliwość ekologicznej jazdy dzięki wykorzystaniu zaawansowanej technologii MHEV plus. Model prezentuje także większe gabaryty i bogatsze wyposażenie w standardzie.
Masywny i dynamiczny wygląd nadwozia Audi A5 Avant
Muskularne proporcje i sportowe cechy nowego Audi A5 Avant widać na pierwszy rzut oka. Charakterystyczna dla linii Avant tylna część nadwozia niezmiennie podkreśla dynamiczny charakter auta. Podobnie zresztą jak szerokie nadkola, wąskie, skośne reflektory, dominująca nad większością elementów osłona chłodnicy Singleframe- zaprojektowana na kształt plastra miodu oraz nietypowo skonstruowany zderzak z pokaźnymi wlotami powietrza. Korzystnie zmodyfikowane proporcje samochodu czyli większy rozstaw osi i bardziej obfite gabaryty sugerują, że mamy do czynienia z wersją premium. Będąca nowością w segmencie Avant tylna pokrywa otwierająca się wraz z szybą udowadnia zaś jak umiejętnie da się połączyć design z funkcjonalnością. Całościowa perspektywa ukazuje udaną fuzję precyzyjnej geometrii i zjawiskowej prezencji emanującej temperamentem.
Wnętrze w którym technologia spotyka się z komfortem
Przestronne wnętrze samochodu zapewnia podczas podróży wygodę i cieszy oko minimalistyczną estetyką. Bazuje generalnie na czterech elementach. Po pierwsze jest idealnie przystosowane do potrzeb kierowcy i pasażerów. Po drugie mocno wyróżnia się w pełni cyfrową obsługą , tworzącą zdigitalizowaną scenę w postaci wyświetlaczy Audi MMI oraz innych elementów sterowania otoczonych jakościową powierzchnią. Jego wizytówkę stanowią także użycie najwyższej klasy materiałów i przejrzystość definiowana przez transparentny układ wszelkich komponentów oraz intuicyjne zarządzanie funkcjonalnościami auta. Ciekawe rozwiązanie stanowi również światło interakcyjne, wspomagające interakcje użytkownika z pojazdem.
Moc i wydajność jednostek napędowych
W Audi A5 Avant zastosowano mocne silniki TFSI i TDI. Niektóre ich warianty wyposażone zostały w technologię MHEV plus sprzyjającą ekologicznej i oszczędnej jeździe oraz napęd na cztery koła quattro zwiększający przyczepność nawet w najtrudniejszych warunkach.
Podstawowy silnik to benzynowa jednostka 2.0 TFSI pracująca w oparciu o zmodyfikowany proces spalania, bardzo efektowna przy średnim obciążeniu.
Drugi, dwulitrowy silnik TDI z generacji EA288 evo także wyróżnia zoptymalizowane spalanie, osiągalne dzięki czujnikowi ciśnienia w cylindrze, układowi kontroli emisji spalin, wydajnej rekuperacji oraz technologii MHEV plus. 48-woltowy rozrusznik zintegrowany z alternatorem gwarantuje wyjątkowo gładki rozruch oraz skrócony czas uruchamiania silnika. Sam układ MHEV plus (występujący także w wariancie sportowym Audi A5 Avant) bazujący na 48- woltowej, pokładowej instalacji elektrycznej to znacznie więcej korzyści niż standardowa miękka hybryda. Wspomaga silnik, redukuje wydzielanie spalin i wydatki związane z tankowaniem zwiększając jednocześnie osiągi auta. Znaczącą rolę odgrywa tutaj generator zespołu napędowego PTG, który nie tylko umożliwia poruszanie się po drogach w trybie mieszanym ale też zwiększa moc silnika spalinowego aż o 18 kW. Podczas zwalniania prędkości przenosi energię do akumulatora, w rezultacie czego da się wykonać manewr parkowania bądź inny wyłącznie na napędzie elektrycznym. Do tego dochodzi jeszcze zintegrowany układ hamulców iBRS, który pozwala z kolei na początkowe hamowanie regeneracyjne, bez używania hamulców ściernych.
Ostatnia, sportowa wersja silnikowa S5 została opracowana z myślą o zwinności pojazdu i zwiększeniu momentu obrotowego. Mechanizm różnicowy quattro wraz z napędem na cztery koła stanowią doskonałą konfigurację z punktu oceniania dynamiki.
Jak dostać dobrą ofertę finansowania Audi A5 Avant?
Sprawdź oferowane przez Volkswagen Financial Services opcje finansowania dopasowane do potrzeb i możliwości klienta.
Pierwsza czyli leasing JAK ABONAMENT wyróżnia się dwoma mocnymi zaletami- niską ratą oraz elastycznością. Nie wymaga również angażowania środków z góry, ponieważ wysokość opłaty wstępnej zaczyna się od 0 zł. Zaskakująco wręcz przystępne raty są wynikiem tego, że leasingobiorca spłaca wyłącznie przewidywaną utratę wartości samochodu. W przypadku Audi A5 Avant może być to nawet 1586 zł netto miesięcznie*, aczkolwiek dokładna kwota zależy od parametrów umowy (czasu jej trwania, wysokości opłaty wstępnej, limitu kilometrów). Swoboda jaką zapewnia leasing JAK ABONAMENT zaczyna się właśnie na etapie samodzielnej konfiguracji zapisów kontraktu, kluczowe jest jednak zakończenie umowy. Klient bowiem decyduje jak postąpi wraz z jej wygaśnięciem, mając do wyboru nabycie pojazdu na własność albo zwrócenie go do salonu i pozyskanie nowego na takiej samej zasadzie. Sprawdź możliwą ratę leasingu Audi A5 Avant.
Alternatywą dla leasingu Audi A5 Avant jest NAJEM długoterminowy dla firm. Jeżeli przedsiębiorca liczy się ze zmiennością potrzeb w biznesie, stałą koniecznością unowocześniania lub/i rozbudowywania floty a przy tym nie przywiązuje do prawa własności szczególnej wagi, NAJEM często okazuje się optymalną formą użytkowania nowych pojazdów. Bardzo zresztą wygodną, bo NAJEM długoterminowy dla firm to w praktyce bezstresowe użytkowanie samochodu i koszty zawsze pod kontrolą. Dzięki stałej opłacie miesięcznej, w którą wliczone są ubezpieczenie, assistance, przeglądy oraz inne usługi serwisowe pozostaje już tylko cieszyć się mobilnością. Gdy umowa NAJMU dobiegnie końca auto należy zwrócić aczkolwiek od razu można wziąć w NAJEM następny model.
*zakładając 36 miesięczny czas leasingu, 10% wpłatę a także roczny limit przebiegu wynoszący 15 tyś oraz wartość auta 153 333 zł netto. Dane aktualne na dzień 4.10.2024r.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Informacje w artykule aktualne na dzień publikacji.