Kompaktowe, sportowe i pełne emocji auto jako samochód służbowy? To jak najbardziej możliwe, jeśli zdecydujesz się na Audi TT. Ten sportowy maluch produkowany od końca XX w. to jeden z ostatnich przedstawicieli tego gatunku na rynku. Dowiedz się więcej na temat tego modelu, jego możliwości oraz rozwiązań finansowych, które pozwolą czerpać ogromną radość z jazdy Audi TT.
Audi TT – sport w kompaktowym wydaniu
Współcześnie coraz więcej samochodów, które potrafią dostarczyć niesamowitych osiągów, ma coraz większe wymiary. Na rynku zadomowiły się już nawet mocne SUV-y o bardzo dobrych właściwościach jezdnych. Jednak klasycznie, samochody o sportowym zacięciu były raczej kompaktowymi, lekkimi konstrukcjami, w których praktyczność schodziła na dalszy plan, a najważniejsze były doznania za kierownicą. Właśnie w takim duchu powstawało Audi TT – aby dostarczać wyjątkowych wrażeń z jazdy.
Audi TT w swojej najnowszej odsłonie mierzy niecałe 4,2 m długości, 1,83 m szerokości (1,96 z lusterkami bocznymi) i 1,35 wysokości. Widać zatem, że mamy do czynienia z samochodem niedużym, osadzonym nisko, by jak najlepiej trzymać się drogi. To klasyczne sportowe Coupe, które już na pierwszy rzut oka zachęca do tego, by usiąść z jego kierownicą. Sylwetka najnowszego Audi TT jest bardzo opływowa i została utrzymana w charakterystycznej dla marki stylistyce. Z przodu elementem dominującym wizualnie jest sześciokątna osłona chłodnicy Singleframe. Patrząc na auto z boku, możemy dostrzec muskularne nadkola czy też mocno opadającą linię dachu. Z tyłu natomiast wzrok przyciąga przede wszystkim sportowy dyfuzor, dodający kolejny dynamiczny element w wyglądzie auta.
Sportowych detali nie mogło zabraknąć również we wnętrzu Audi TT. O dobrą pozycję za kierownicą i trzymanie boczne dbają sportowe fotele ze zintegrowanymi zagłówkami, które są standardem w każdej wersji. Opcjonalnie można zamówić fotele sportowe plus, z regulowanymi pneumatycznie zagłówkami. Cały kokpit zorientowany jest na kierowcę, który wszystkie potrzebne funkcje ma pod ręką. Może sterować nimi albo z poziomu wielofunkcyjnej, skórzanej sportowej kierownicy albo ekranów systemu infortainment. Nie zabrakło również rozwiązań wpływających na komfort jazdy czy praktyczność. W bagażniku mamy do dyspozycji 305 litrów przestrzeni bagażowej, a dla uprzyjemnienia długich podróży można wyposażyć Audi TT np. w system nagłośnienia Bang & Olufsen Premium. Otrzymujemy wówczas 12 głośników o wysokiej mocy, 680-watowy wzmacniacz oraz mikrofon we wnętrzu pojazdu, który dostosowuje charakterystykę dźwięku do czynników zewnętrznych, by zawsze w kabinie mieć jak najlepsze doznania akustyczne.
Sercem nowego Audi TT jest 2-litrowy silnik benzynowy rozwijający moc 245 koni mechanicznych, sprzężony ze sportową skrzynią automatyczną i napędem na cztery koła quattro. Taka konfiguracja pozwala rozpędzić nieduże i lekkie auto od 0 do 100 km/h w czasie 5,1 sekundy. Charakterystykę pracy skrzyni biegów, silnika czy kierownicy można jeszcze wyostrzyć poprzez ustawienia trybów Audi drive select.
Audi TT – leasing i NAJEM dla firm
Chcąc cieszyć się wyjątkowymi doznaniami z jazdy Audi TT, możemy skorzystać z atrakcyjnych opcji finansowania, które sprawiają, że model ten staje się ciekawym wyborem dla firm. Wszystko dlatego, że dostępne są różnorodne produkty finansowe, skrojone na miarę różnych oczekiwań, a dodatkowo w ramach każdego z nich możemy dobrać indywidualnie poszczególne parametry umowy.
Podstawowym rozwiązaniem dla firm jest leasing Audi TT. W tradycyjnej odsłonie będzie to leasing KLASYCZNY, a jego podstawowym walorem jest cena finansowania. Ponieważ leasing KLASYCZNY pozwala rozłożyć spłatę wartości samochodu na wybrany przez nas okres od 24 do nawet 60 miesięcy, całkowity koszt finansowania jest bardzo atrakcyjny. Zwłaszcza, że możemy w tym przypadku zdecydować się na wysoką opłatę początkową – nawet do 45% wartości samochodu. Po zakończeniu umowy wykupujemy auto za ułamek wartości (od1%) i możemy cieszyć się jazdą nim tak długo, jak będziemy chcieli.
W przypadku leasingu można skorzystać również z produktu leasing JAK ABONAMENT. To rozwiązanie skierowane zwłaszcza do tych firm, dla których liczy się wysokość miesięcznej raty za samochód. W leasingu JAK ABONAMENT w wybranym okresie finansowania nie spłacamy bowiem całkowitej wartości pojazdu, a jedynie jej część, a to sprawa, że raty są znacznie niższe niż w tradycyjnym leasingu. Dopiero na zakończenie umowy podejmujemy decyzję, czy chcemy wykupić samochód, spłacając resztę wartości, czy zwracamy go do salonu, by wybrać kolejne auto w nowym finansowaniu.
Dla tych, którzy stawiają przede wszystkim na przewidywalność i kompleksowość oferty, atrakcyjnym rozwiązaniem będzie NAJEM. Jest to wynajem długoterminowy samochodu, w którym w ramach jednej, stałej miesięcznej opłaty otrzymujemy nie tylko możliwość jazdy salonowym autem, ale także spokój i komfort. Wszystko dlatego, że wszelkie kwestie związane z użytkowaniem samochodu, jak ubezpieczenie czy serwisowanie mamy uwzględnione w opłacie miesięcznej. NAJEM to sposób na czerpanie maksymalnej radości z jazdy przy minimalnym zaangażowaniu czasowym w procedury finansowania i obsługi auta.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Wszystkie informacje i dane aktualne na dzień 30.11.2023r.