Praktyczny SUV i sportowe Coupe zamknięte w jednym opakowaniu? Taka jest nowa Skoda Enyaq Coupe. To dynamiczne, aeurodynamiczne, ale jednocześnie funkcjonalne w pełni elektryczne auto, które uzupełnia ofertę marki w segmencie SUV-ów o sportowej charakterystyce. Teraz dostępny jest w atrakcyjnym finansowaniu, który czyni Skodę Enyaq Coupe bardzo atrakcyjną propozycją także dla firm.
Nowoczesny, jeszcze bardziej drapieżny design przy zachowaniu ogromnej większości funkcjonalności standardowego modelu – Skoda Enyaq Coupe, pomimo bardziej dynamicznego kształtu nadwozia wciąż świetnie sprawdza się jako auto rodzinne. Czym jeszcze wyróżnia się nowa odmiana nadwoziowa elektrycznej Skody?
Skoda Enyaq Coupe – charakter pełny mocy
Skoda Enyaq Coupe to nieco młodsza siostra pierwszego elektrycznego modelu czeskiej marki, czyli Skody Enyaq. Nowa odmiana nadwozia to nie tylko bardziej dynamiczna sylwetka, ale również w standardzie większa bateria oraz większa moc maksymalna. Auto w wersji nadwozia Coupe występuje bowiem w wariantach mocy 285 koni mechanicznych lub 340 koni mechanicznych, co czyni z tego sporego SUV-a auto o wręcz sportowych aspiracjach – zwłaszcza w wariancie RS.
Jak ta duża moc przekłada się na wrażenia z jazdy? Auto jest bardzo dynamiczne – potrafi rozpędzić się od 0 do 100 km/h w ok, 6,7 sekundy lub 5,5 sekundy w przypadku wersji RS. A trzeba pamiętać, że samochód nie należy do małych, lekkich wyścigówek, gdyż mierzy 4,65 m długości, ma rozstaw osi wynoszący 2764 mm i zapewnia nie tylko dużo miejsca w kabinie kompletowi pasażerów, ale pozwala również pomieścić aż 570 litrów bagaży, co jest wynikiem niewiele tylko mniejszym niż w przypadku „zwykłej” Skody Enyaq. Jak widać, opadająca linia dachu nie wpłynęła negatywnie na wizytówkę czeskiej marki, czyli funkcjonalność samochodu.
Skoda Enyaq Coupe oferuje ponadto szereg dodatkowych praktycznych rozwiązań. Wśród nich warto wymienić chociażby dostępny już w standardzie schowek na parasol w przednich drzwiach czy praktyczny, umieszczony w klapie bagażnika od wewnętrznej strony, schowek na skrobaczkę do szyb. W kabinie znajdziemy także szereg innych przydatnych schowków – np. z tyłu oparć foteli, gdzie dodatkowo umieszczono mniejszą kieszeń np. na telefon, schowek na drobne przedmioty po lewej stronie od kierownicy czy też pozwalający pomieścić nieco większe przedmioty schowek pod konsolą centralną.
Wśród elementów wyposażenia nie zabrakło również przemyślanych rozwiązań, które docenią osoby siadające na fotelu kierowcy. Świetną widoczność zapewniają nowoczesne światła LED z funkcją Matrix, a także trybem oświetlenia na każdą pogodę, co stanowi alternatywę dla konwencjonalnych świateł przeciwmgielnych. Wykonywanie wszelkich manewrów jest znacznie ułatwione dzięki systemowi kamer 360 stopni AreaView. Obraz z kamer wyświetlany jest na wyświetlaczy centralnym z ekranem o przekątnej 13 cali. Jeżeli zaś zależy nam na mocnych wrażeniach akustycznych podczas jazdy, można zdecydować się na opcjonalny system dźwiękowy Canton z 12 głośnikami i cyfrowym korektorem, dostosowany do wnętrza Skody Enyaq Coupe.
Skoda Enyaq Coupe – finansowanie dla firm
Jaka jest cena najnowszej Skody Enyaq Coupe? Katalogowo ceny startują od ok. 257 tys. złotych*. Jednak w przypadku wyboru tego modelu mamy możliwość skorzystania z atrakcyjnego finansowania, które sprawia, że auto może być dostępne bez konieczności angażowania dużych środków finansowych. Szczególnie korzystne rozwiązanie pod tym względem stanowi leasing JAK ABONAMENT.
Wyróżnikiem oferty leasing JAK ABONAMENT jest niska miesięczna rata, możliwa do uzyskania dzięki temu, że w trakcie trwania umowy spłacamy jedynie szacunkową utratę wartości pojazdu. Sprawia to, że możemy jeździć nowym, elektryzującym samochodem o sportowym wyglądzie i możliwościach, płacąc przy tym naprawdę niską ratę. Dodatkowo, wnosząc opłatę początkową w wysokości od 0 do 30% możemy obniżyć wysokość miesięcznych rat. Na zakończenie umowy podejmujemy natomiast decyzję o tym, czy chcemy wykupić samochód na własność poprzez spłatę pozostałej wartości, czy też zwrócić auto do salonu. Wybierając tę drugą opcję, możemy od razu zdecydować się na nowy model w nowym finansowaniu, dzięki czemu możemy regularnie co kilka lat wymieniać samochód na salonowy.
Jeśli jednak zależy nam na tym, by finansowanie było sposobem na docelowe wykupienie samochodu, możemy zdecydować się na leasing KLASYCZNY. W tym przypadku korzystamy przede wszystkim z niskich całkowitych kosztów finansowania. Cała procedura polega na rozłożeniu na okres od 24 do 60 miesięcy spłaty całkowitej wartości samochodu. Miesięczne raty również można dodatkowo obniżyć, decydując się na opłatę początkową lub zwiększając wartość wykupu. Na zakończenie umowy wykupujemy samochód za ułamek jego wartości (od %), stając się właścicielami auta, którym możemy jeździć tak długo, jak tylko uznamy to za stosowne. To również dobry wybór dla firm, które potrzebują auta na naprawdę duże przebiegi, bowiem w przypadku leasingu KLASYCZNEGO nie określamy rocznego limitu kilometrów.
*Dane i informacje aktualne na dzień 12.12.2023r. Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego.