Kiedy myślimy o wzorze prawdziwego hothatcha, to jednym z pierwszych modeli, jaki przychodzi na myśl jest Volkswagen Golf GTI. Od dekad model ten stanowi niedościgniony wzór wśród sportowych kompaktów. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej generacji. Dowiedz się więcej o tym aucie, jego możliwościach oraz o finansowaniu, za sprawą którego Volkswagen Golf GTI może być Twoim autem firmowym na bardzo atrakcyjnych warunkach.
Volkswagen Golf GTI – dojrzały buntownik
Volkswagen Golf to model, który traktowany jest jako wyznacznik standardów dla segmentu aut kompaktowych. Zachwyca praktycznością, właściwościami jezdnymi, z każdą kolejną generacją jest coraz bardziej dopracowywany i wyposażany w nowoczesne rozwiązania. Szczególne miejsce w historii motoryzacji zajmuje ten model z oznaczeniem GTI, które dotyczy usportowionej wersji Golfa. Volkswagen Golf GTI był swoistym buntownikiem, pokazującym agresywny i dynamiczny charakter. W najnowszej odsłonie również potrafi pokazać pazur i w wyjątkowy sposób angażować w jazdę. Jednocześnie jest jednak także na tyle dopracowany i przemyślany, że można z powodzeniem traktować go jako auto na co dzień czy też jako dynamiczny samochód firmowy.
Czym wyróżnia się Volkswagen Golf GTI VIII generacji?
Przede wszystkim sportowo-eleganckim wyglądem. Bryła nadwozia oczywiście jest identyczna, jak w przypadku „cywilnego” Volkswagena Golfa, jednak w wersji GTI znajdziemy wiele sportowych akcentów. W przedniej części znajdziemy m.in. osłonę chłodnicy o strukturze plastra miodu, czarne wloty powietrza czy czerwoną linię łączącą reflektory. Progi są nieco poszerzone, a w tylnej części wzrok przyciągają dwie chromowane końcówki rur wydechowych i litery oznaczenie modelu umieszczone centralnie na klapie bagażnika. Oczywiście w odmianie GTI nie mogło zabraknąć wyrazistych obręczy kół ze stopów metali lekkich. Chociaż sportowych dodatków w nadwoziu Volkswagena Golfa GTI jest dużo, to całość prezentuje się bardzo stylowo. Auto wyraźnie podkreśla swój sportowy charakter, nie będąc przy tym zbyt nachalne.
W podobny sposób można określić jednostkę napędową pracującą pod maską najnowszego Golfa GTI. Kierowca ma do dyspozycji aż 245 koni mechanicznych generowanych przez 2-litrowy, 4-cylindrowy silnik benzynowy 2.0 TSI. Dzięki temu Volkswagen Golf GTI rozpędza się od 0 do 100 km/h w jedynie 6,4 s, a prędkość maksymalna została ograniczona elektronicznie do 250 km/h. Za sprawą nowoczesnej i dynamicznej jednostki, harmonijnie współpracującej z dwusprzęgłową skrzynią automatyczną DSG, auto w każdej chwili może dostarczyć potrzebnej kierowcy mocy. Jazda ze świadomością dysponowania takim zapasem mocy jest znacznie przyjemniejsza. Przy tym wszystkim, silnik na co dzień pracuje bardzo kulturalnie i cechuje się umiarkowanym apetytem na paliwo. To kolejny dowód na to, że Volkswagen Golf GTI to wybór nie tylko emocjonalny, ale także racjonalny.
Kolejnym wyróżnikiem usportowionego modelu Golfa są właściwości jezdne. Już nawet podstawowy Volkswagen Golf cechuje się świetną trakcją i dobrze trzyma się drogi. W odmianie GTI o jeszcze lepsze wrażenia, zwłaszcza podczas pokonywania zakrętów dba system blokady mechanizmu różnicowego przedniej osi (VAQ). Jego rolą jest stabilizowanie auta w razie poślizgu. Oprócz tego auto posiada elektroniczną blokadę mechanizmu różnicowego XDS+. Nowoczesne systemy i sportowo zestrojone zawieszenie czynią z Volkswagena Golfa GTI prawdziwego połykacza zakrętów.
Volkswagen Golf GTI – finansowanie dla firm
Wybór Volkswagena Golfa GTI jako auta firmowego uławiają atrakcyjne możliwości finansowania oferowane przez Volkswagen Financial Services. Wśród dostępnych opcji jest zarówno leasing, jak i wynajem długoterminowy. Decydując się na leasing Volkswagena Golfa GTI, można wybierać spośród 2 rozwiązań: leasingu JAK ABONAMENT lub leasingu KLASYCZNEGO auto. Wynajem długoterminowy, czyli NAJEM to kolejna propozycja, która stanowi alternatywę dla leasingu, w przypadku, gdy chcemy po prostu jeździć nowym autem i móc często zmieniać je na nowe.
Jeżeli szukasz finansowania, które pozwoli korzystać z nowego samochodu bez angażowania dużych środków finansowych, warto postawić na leasing JAK ABONAMENT, czyli finansowanie z niską ratą. W ramach tej opcji spłacamy jedynie prognozowaną utratę wartości auta, a decyzję o ewentualnym wykupie lub zwrocie samochodu podejmujemy dopiero na koniec umowy. Jeżeli głównym kryterium wyboru jest natomiast całkowita cena finansowania, warto zainteresować się leasingiem KLASYCZNYM, który pozwala rozłożyć koszt zakupu samochodu na dogodny okres czasu i umożliwia wliczanie wpłaty początkowej, kosztu rat czy kosztów eksploatacyjnych w koszty firmy.
Inną propozycją, która również jest korzystna dla firm z podatkowego punktu widzenia, gdyż pozwala zaliczać wszelkie wydatki w koszty jest NAJEM. W tym przypadku przedsiębiorcy mogą odpisać koszty wynikające z eksploatacji (np. paliwo, płyn do spryskiwaczy, gadżety do samochodu, jak uchwyt na telefon), a także miesięczną opłatę za NAJEM. Ta forma finansowania jest bardzo wygodna, bowiem w ramach wspomnianej opłaty uwzględnione są koszty finansowania, ale także ubezpieczenie, pakiet serwisowy, assistance, wsparcie przy ewentualnej likwidacji szkód czy auto zastępcze. Jest to zatem bardzo wygodny sposób na to, by jeździć salonowym autem, bez przejmowania się dodatkowymi formalnościami.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Wszystkie informacje i dane aktualne na dzień 30.12.2023r.