Określany niekiedy mianem „elektrycznego Passata”, wszakże nawiązujący estetką do Arteona. Oto nowy model rodem z Wolfsburga, Volkswagen ID.7 . Zeroemisyjny, dopracowany, przestronny, oferujący imponujący zasięg i niskie zużycie energii. Czy atuty dużej limuzyny z serii ID. są na tyle mocne by pokusić się o stwierdzenie, że zastąpi ona wkrótce wspomnianych krewniaków?
Volkswagen to marka, która od początku istnienia stara się o utrzymanie wiodącej pozycji na rynku. Obecnie również rozbudowując rodzinę elektrycznych modeli ID, wśród których największy i najbardziej doszlifowany jest zdecydowanie Volkswagen ID.7 . Śmiało można powiedzieć, że auto udowadnia jak wielki postęp w kontekście produkcji zeroemisyjnych samochodów poczynili niemieccy inżynierowie od momentu premiery pierwszego „elektryka”.
Liftback czyli elegancja i wygoda na najwyższym poziomie
Luksusowy wygląd i pokaźne gabaryty Volkswagena ID.7 czynią go mocno konkurencyjnym wobec innych aut uznawanych za reprezentacyjne limuzyny. Niemniej nie jest on klasycznym sedanem a raczej liftbackiem i to z zamysłu klasy średniej. W praktyce dorównuje jednak pod wieloma względami samochodom z segmentu premium a także…SUV-om. Mierzy aż 4,96 m. Jego wysokość wynosi prawie 1,57 m, szerokość ponad 1,86 m a rozstaw osi 2,97 m. Mogłoby się wydawać, że wielkość pojazdu stanowi przeszkodę w manewrowaniu i parkowaniu. Ale nic bardziej mylnego. Volkswagen ID. 7. okazuje się wyjątkowo zwinny i zwrotny w warunkach miejskich. W trasie zaś porusza się tak, jak przystało na jego rozmiary i masę. Jest nadzwyczaj wygodny, stateczny, zachowuje te cechy nawet na krętych drogach.
Elektryk, którym dojedziesz naprawdę daleko
Typ nadwozia nie został oczywiście dobrany do nowoczesnego elektryka przypadkiem. Liftbacka lub sedana można bowiem optymalnie opracować pod względem dużego zasięgu i aerodynamiki. Volkswagen ID. 7 udowadnia, iż jest to prawdą bo da się nim przejechać na jednym ładowaniu nawet 709 km WLTP. Mamy więc do czynienia z autem wyjątkowo oszczędnym i uniwersalnym, dobrze przystosowanym nie tylko do poruszania się na krótkich dystansach, przeczącym przekonaniu, że e-mobilność ogranicza się do miasta. Oprócz wydajnej baterii warto wspomnieć także o pozostałych, odświeżonych parametrach elektrycznego układu napędowego. Silnik oddaje sporo mocy, co sprawia, iż samochód startuje dynamicznie i zarazem płynnie, do 100 km/h rozpędza się natomiast w 6,5 sekundy.
I komfortowo….
Mocne strony Volkswagena ID. 7 nie kończą się na osiągach elektromechanicznych i estetyce nadwozia. Docenić trzeba również wnętrze. Wygodna pozycja za kółkiem, fotele z funkcją masażu oraz minimalistyczny, wyzbyty przycisków i pokręteł kokpit tworzą dla kierowcy warunki bardzo komfortowe. Nowoczesny aczkolwiek intuicyjny w obsłudze ekran dotykowy pozwala zarządzać funkcjami pojazdu sprawnie i bezproblemowo. Szklany, elektryczny „Smart Glass” dach dodaje szykowności przy czym w umiarkowany, przyjemny sposób dostarcza światła, nie przepuszczając zarazem zimna lub ciepła z zewnątrz.
Volkswagen ID.7 łatwo osiągalny dzięki finansowaniu
Chęć użytkowania w biznesie tak wygodnego, ekologicznego i niezawodnego zarazem auta jest jak najbardziej uzasadniona. Nie zawsze jednak idzie ona w parze ze zgromadzeniem odpowiednio wysokiego kapitału na nabycie samochodu lub też wydaje się kolidować z innymi planami, które to rzecz jasna wiążą się z mniejszymi bądź większymi wydatkami. Volkswagen Financial Services doskonale zdaje sobie sprawę z sytuacji większości przedsiębiorców i oferuje im atrakcyjne możliwości finansowania bez dużej lub nawet żadnej inwestycji na samym początku. Są nimi elastyczny leasing JAK ABONAMENT i NAJEM długoterminowy dla firm.
Pierwsza z nich- leasing JAK ABONAMENT stanowi świetną alternatywę dla leasingu KLASYCZNEGO. Klient otrzymuje znacznie więcej swobody, jako w pełni samodzielnie decyduje wraz z zakończeniem umowy o dalszych losach użytkowanego do tej pory Volkswagena. Ma prawo go stosunkowo wykupić na własność na koniec umowy, zwrócić do salonu podpisując kontrakt na inne auto albo zakończyć współpracę. Również parametry umowy takie jak czas jej obowiązywania, limit kilometrów i wysokość opłaty wstępnej są elastyczne, przy czym opłata wstępna nie jest w ogóle wymagana. Największa różnica pomiędzy leasingiem JAK ABONAMENT a KLASYCZNYM i jednocześnie jego najważniejsza zaleta to jednak sposób naliczania rat dzięki któremu wypadają one wyjątkowo korzystnie. Otóż nie zawierają pełnej wartości auta a jedynie prognozowany spadek wartości jego ceny przez okres użytkowania w czasie leasingu. Leasing JAK ABONAMENT śmiało można zatem polecić każdemu przedsiębiorcy, który liczy się ze zmiennością potrzeb w biznesie i priorytetowo traktuje oszczędność. Sprawdź ratę leasingu VW ID.7.
Dla tych przedsiębiorców, dla których ważniejsza jest mobilność i wygoda a kontrola kosztów plasuje się zarazem na liście bieżących intencji polecany jest NAJEM długoterminowy dla firm . Generuje on stałą, miesięczną opłatę za nowego Volkswagena ID.7 , w którą wliczone są już przeglądy, ubezpieczenie oraz pakiet serwisowy. Trudno nie dostrzec tu więc także wygody.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Informacje w artykule aktualne na dzień publikacji.