Wybór nadwozia w przypadku aut elektrycznych był do niedawna mocno okrojony. Wśród „elektryków” brakowało m.in. kombi. Jako, że elektromobilność zyskuje na popularności, czyni również postępy. Co za tym idzie pojawił się na rynku nowy, rodzinny model- Volkswagen ID. 7 Tourer. Wszechstronny, bogato wyposażony, atrakcyjny pod kątem wizualnym.
Przez lata większość marek wypuszczających na rynek samochody elektryczne skupionych było na małych autach miejskich bądź dla odmiany potężnych SUV-ach. Spore grono kierowców (w tym flotowych) oczekiwało wszakże zeroemisyjnych odpowiedników modeli oferowanych do tej pory z napędem spalinowym. Sugestie klientów poważnie potraktował m.in. Volkswagen projektując praktycznego Tourera. Jako, że elektryczne kombi nadal stanowią rzadkość, Volkswagen ID. 7 Tourer ma niewątpliwie spore szanse na sprzedażowy sukces. Zwłaszcza, iż przynależąc do klasy średniej plus oferuje ponadprzeciętny komfort jazdy oraz spory zasięg. Jest dopracowany pod każdym możliwym względem, m.in. aerodynamicznym, dzięki czemu idealnie łączy zalety ekologicznej jazdy z pokonywaniem długiego dystansu bez konieczności ładowania, przestronnym wnętrzem i pojemnym bagażnikiem. Świetnie sprawdzi się zatem tak samo w roli pojazdu dla przedsiębiorcy jak i dla kilkuosobowej rodziny.
Stylistyka VW ID.7 Tourer
Stylistyka nowego modelu z rodziny ID. może nie jest ogromnym zaskoczeniem aczkolwiek utrzymana pozostaje w dobrym tonie. Wraz z wyraźnym akcentem nadwozia shooting brake- wydłużoną linią dachu, sportowymi detalami oraz typowym dla klasycznych kombi podniesionym tyłem stanowią połączenie spójne, stylowe i udane pod względem praktycznym. Zwiększona wysokość z tyłu przekłada się na potężną przestrzeń bagażową, wynoszącą od 545 do 1714 litrów w zależności od uregulowania kąta nachylenia tylnej kanapy oraz złożenia siedzeń. Możliwość dostosowania ilości miejsca sprawia, że w aucie na pewno nie zabraknie przestrzeni na wycieczkowy bagaż jak również narzędzia czy akcesoria służbowe.
Oto wnętrze nowego VW ID.7 Tourer
Wnętrze, oprócz tego że zapewnia dużo miejsca, zaaranżowane zostało w konwencji minimalistycznej elegancji, będąc przy tym komfortowo wyposażone. Nawet w standardzie użyto materiałów i komponentów najwyższej jakości, pochodzących w dużej mierze z recyklingu. Znajdują się w nim podświetlana listwa obsługująca głośność multimediów oraz temperaturę, ergonomiczne fotele, zaawansowany technologicznie wyświetlacz head up display z rozszerzoną rzeczywistością umożliwiający śledzenie nawigacji przy jednoczesnym skupianiu się na drodze a także asystent głosowy IDA, przeznaczony głównie do wygodnego sterowania radiem, telefonem i ustawieniami klimatyzacji.
Jest moc i zasięg
Czy pod kątem czysto technicznym Volkswagen ID. 7 Tourer też jest w stanie sprostać wymaganiom wymagających klientów? Raczej tak, bo ani na moc ani na zasięg narzekać nie można. W zależności od pojemności akumulatora da się nim przebyć na jednym ładowaniu do 687 km zasięg WLTP, a więc nawet daleka podróż odbędzie się płynnie, bez konieczności postoju. Akumulator można z kolei naładować od 10 do 80 % w ciągu około 25 minut prądem DC. Wersja ID. 7 Tourer Pro korzysta z akumulatora o pojemności 77 kWh netto, co pozwala na ładowanie z mocą do 175 kW. ID.7 Pro S otrzymał natomiast mocniejszy akumulator- 86 kWh netto a więc ładowanie tego wariantu auta odbywa się sprawniej, bo z maksymalną mocą 200 kW. Aerodynamiczna konstrukcja pojazdu przekłada się przy tym na niskie zużycie energii, szczególnie odczuwalne na trasach szybkiego ruchu i autostradach.
Ile kosztuje przyjemność korzystania z nowego Volkswagena?
Volkswagen Financial Services proponując atrakcyjne, oparte na klarownych warunkach formy finansowania, dzięki którym nowy Volkswagen ID. 7 Tourer może trafić do bardzo szerokiego grona kierowców. Mowa o elastycznym, nowatorskim leasingu określanym jako leasing JAK ABONAMENT oraz opcji nadzwyczaj wygodnej, którą jest NAJEM długoterminowy dla firm.
Decydując się na leasing JAK ABONAMENT i uiszczając opłatę wstępną 10%, raty za Volkswagena ID. 7 Tourer plus wynosić będą niespełna 2706 zł netto*. Wychodząc naprzeciw potrzebom nowych firm opłata wstępna nie jest jednak wymagana. A dlaczego raty są niższe niż w leasingu KLASYCZNYM? Otóż dlatego, że leasingobiorca spłaca podczas trwania umowy wyłącznie szacowaną utratę wartości użytkowanego samochodu. Oczywiście leasing JAK ABONAMENT to nie tylko niskie koszty miesięczne. To też elastyczność – w wyborze okresu obowiązywania umowy a także względem decyzji o sposobie jej zakończenia. Gdy mija czas określony w kontrakcie, klient ma prawo wykupić auto na własność lecz może również zwrócić je do salonu i pozyskać nowe z kolejną wumową, dzięki czemu nie musi martwić się np. o sprzedaż kilkuletniego pojazdu w przyszłości.
Korzystając z NAJMU przedsiębiorca otrzymuje natomiast ogrom komfortu, ponieważ zarządzanie samochodem albo całą flotą zostaje powierzone VW FS. Koszty (poza ładowaniem) związane z eksploatacją Tourera ID. 7 ma pod ścisłą kontrolą, ponieważ NAJEM długoterminowy dla firm to gwarancja stałej, miesięcznej opłaty. Zawiera ona już kompleksowe ubezpieczenie komunikacyjne , przeglądy, pełną obsługę serwisową i opcjonalnie wymianę wraz z przechowywaniem opon. Może zatem cieszyć się mobilnością w najnowocześniejszym, ekologicznym wydaniu całkowicie swobodnie, co kilka lat wymieniając auto na nowe.
*Dane aktualne na dzień 30.10.2024 przy limicie kilometrów wynoszącym 20 tysięcy na rok oraz 36 miesięcznemu okresowi leasingu.
Niniejsza informacja nie stanowi oferty w rozumieniu kodeksu cywilnego. Informacje w artykule aktualne na dzień publikacji.